دست نویس
 
 
خاطرات - مخاطرات و شرح المسافرات (صفحات شخصی حامد عبداله پور)
 
 

سلام.

با عرض ادب خدمت همه دوستان و بازدیدکنندگان وبلاگ دست نویس و با پوزش از عدم حضور دو-سه هفته ای در دست نویس باید عرض کنم که بدلیل نزدیکی آزمون کارشناسی ارشد و نیز مسافرت عمره مفرده (در نیمه اول خردادماه) علی القاعده از دست نویسی مدتی بدور بوده و نیز خواهم بود. امید که در بازگشت دست نویسی توانمند باشم!!

 

کعبه جانان

همین جا فرصت را غنیمت شمرده و از همه دوستان و عزیزان و آشنایان و غیر ایشان حلالیت طلبیده و التماس دعای خیر دارم.

 

دیوار حرم امن الهی

به حریم حرم یار که رسیدم سر بر آستان مقدسش می سایم و رغائبمان را از آن بزرگ هستی بخش مسئلت خواهم کرد. باشد که همگی در پناه وجود متعالی اش به تعالی برسیم...

 

ان شاءالله خداوند بزودی قسمت همه عزیزان بنماید. آمین!

 

تا درودی دیگر. خدانگهدار همگی...  

 

 |+| نوشته شده در  شنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۱ساعت 14:42  توسط حامد عبداله پور  | 
  بالا