|
دست نویس
|
||
|
خاطرات - مخاطرات و شرح المسافرات (صفحات شخصی حامد عبداله پور) |
صبح امروز زارعیان مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات در بخش از مصاحبه تلفنی خود با رادیو (متوجه نشدم کدام شبکه بود ولی احتمالا رادیو جوان) و در پاسخ به این سوال مجری برنامه که: شرکت مخابرات برای بهبود وضعیت اینترنت چه برنامه های دارد؟ گفت: برنامه ای برای افزایش ظرفیت و توان اینترنت در کشور فعلا وجود ندارد. ولی ایجاد امکانئ استفاده ۵/۲ میلیون کاربر جدید از همین ظرفیت اینترنت جزو برنامه های اصلی شرکت است.

حال شما خودتان قضاوت کنید با این فیلترنت (ببخشید اینترنت) که ما هم اکنون داریم هم مشکلات عدیده ای وجود دارد که مهمتر از همه سرعت پایین آن است - خوب اگر قرار بر اینب اشد که ۲۰درصد هم به حجم استفاده کنندگان از این فضای محدود افزوده شود دیگر چه باید کرد؟؟
فقط باید گفت با این روش خصوصی سازی که در کشور اتفاق افتاده باید کلاهمان را هم بالا بیندازیم که اگرچه از هر ۱۰۰ آدرس اینترنتی ۹۹ تای آن فیلتر است لااقل ایمیل هایمان را فیلتر نکرده اند و هرازگاهی به مقصد می رسد.
بروبچه های ستاد مشترک مخابرات... دست مریزاد...
|
|