|
دست نویس
|
||
|
خاطرات - مخاطرات و شرح المسافرات (صفحات شخصی حامد عبداله پور) |
سلام.
هفته گذشته نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تهران در محل بوستان گفت و گو برقرار شده بود که من هم به اتفاق خانواده در روز جمعه گذشته (که آخرین روز نمایشگاه هم بود) از آن بازدید نمودم.
نمایشگاه بسیار زیبایی پای برج میلاد بنا شده بود که خیلی خوشمان آمد و ۲ ساعتی را در آنجا بودیم.
۳ عدد گل زیبای آپارتمانی هم خریدیم.

هم فضای بیرونی (ورودی) نمایشگاه خوب تزیین و آماده شده بود و هم فضای داخلی و سرپوشیده آن.
البته مشکلاتی همچون گرمای بیش از حد هوا طی روزهای اخیر (که به برگزارکنندگان نمایشگاه ایرادی وارد نیست) و کم بودن ظرفیت پارکینگ نمایشگاه - کوچک بودن فضای سرپوشیده نمایشگاه - تراکم و فشردگی غرفه ها و... نیز مشاهده شد.
البته شاید حضور ما در روز آخر که روز تعطیل هم بود مزید بر علت شده بود که جای پارک بد گیر بیاد و هم فضای خود نمایشگاه شلوغتر از معمول باشه.

ولی دکور زیبای نمایشگاه همراه با زیبایی بصری ناشی از نفس وجود گل و گیاه در آن باعث شده بود که از گشت و گذار در آن محیط متراکم و شلوغ خسته نشویم.

لازم به ذکر است که نمایندگان کشور دوست و برادر "چین" هم در نمایشگاه حضور فعال داشتند.
تا بعد!
|
|