با آرزوی آباد شدن این شهر خرم به مانند سالیان نه چندان دور قبل از جنگ.
تا بعد.
|+|
نوشته شده در سه شنبه سوم خرداد ۱۳۹۰ساعت 15:20  توسط حامد عبداله پور
|
درباره وبلاگ
این وبلاگ رو ساختم تا بتونم از چیزهایی که دورو برم میگذره بنویسم فضای خوبیه که با شما بازدیدکنندگان محترم "دست نویس" هم مذاکره کنم به امید بازدیدهای بعدی شما...