سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن مبارک باد.
زود برمیگردم!
|+|
نوشته شده در چهارشنبه چهارم خرداد ۱۳۹۰ساعت 9:19  توسط حامد عبداله پور
|
درباره وبلاگ
این وبلاگ رو ساختم تا بتونم از چیزهایی که دورو برم میگذره بنویسم فضای خوبیه که با شما بازدیدکنندگان محترم "دست نویس" هم مذاکره کنم به امید بازدیدهای بعدی شما...