دست نویس
 
 
خاطرات - مخاطرات و شرح المسافرات (صفحات شخصی حامد عبداله پور)
 
 

سلام.

 

قهرمانی در جام ولایت التیامی بر زخمهای پرسپولیسیها پس از ناکامی های فنی و اخلاقی در لیگ برتر بود!

جام قهرمانی در دست استیلی:

 این قهرمانی از آن جهت دلچسب است که بدانیم تیم پرسپولیس در غیاب 6 بازیکن ملی پوش و همچنین دو بازیکن محروم خود با یک برد مقابل ناسیونال پاراگوئه و یک تساوی مقابل استقلال با 4 امتیاز قهرمان این جام شد.

به امید پیروزی های بیشتر برای پرسپولیس عزیز و فوتبال ایران...

 

 |+| نوشته شده در  دوشنبه شانزدهم آبان ۱۳۹۰ساعت 21:7  توسط حامد عبداله پور  | 
  بالا